Vidare är jag också lite kluven till Linkans kommentar angående Micke Lind. Han måste ju vara ett bättre alternativ än Sonnie som tredjecenter. Sonnie bör vara en rivig ytter tillika attitydspelare på kanten. Inget annat. Jo, poäng får han ju så klart göra. Hur mkt han vill.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han måste ju vara ett bättre alternativ än Sonnie som tredjecenter.
Sonnie bör vara en rivig ytter tillika attitydspelare på kanten. Inget annat. Jo, poäng får han ju så klart göra. Hur mkt han vill.