Knylan: Håller med dig angående TV4 vs Kanal 5, Kanal 9 och Canal+, och du har rätt i att femman, nian och plussen liksom hör ihop på något sätt. Dock så har ju fyran värvat Leif Boork för en tid sedan. Han höjer ju deras status om man säger så.
För att uttrycka sig milt känns nya kanalen Viasat Hockey på förhand sisådär.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För att uttrycka sig milt känns nya kanalen Viasat Hockey på förhand sisådär.