1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 116146

Sv: Supportermatchen
mike66: Jo tanken var väl bara underlig på så vis att den bara dök upp när jag skulle till att sova, då blev man juh tvungen att fortsätta på tanken.

Man kan juh som sagt skicka inbjudan eller intresseförfrågan likt korpen gör. Kanske vi tar en avgift per lag som vill va med på nån hundring för hallhyra el dyl.

Det måste juh nödvändigtvis inte vara ES-Supporterklubbar, utan man kan juh tänka sig Timrå, Sundsvall, MoDO, Löven, Brynäs, SAIK typ, skulle kunna tänka mig att de närliggande iaf skulle vilja vara med, sen får det väl växa likt SCA Cupen =)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer