1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161492

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:Jag antar att det är samma med Jimmy som med övriga Bloggare i världen: en del gillar det han skriver , andra inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: Visst...men jag menar att man måste ha klart för sig vad det är han skriver om. Och det är inte i huvudsak rykten och vad som är på G inom Timrå IK gällande t.ex. värvningar. Jimmy är en intresserad och initierad hockeysupporter som via blogg uttrycker sina tankar och funderingar kring Timrå IK. Därutöver är han förhållandevis väl insatt i juniorverksamheten har jag förstått. Jag läser de flesta av hans bloggar, inte alla, med stor behållning. Men jag förväntar mig aldrig att få några heta avslöjanden därifrån....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...