Lill-strimma: "Nu jobbar vi vidare hårt med två riktiga toppspelare, men vi jäktar inte, säger Freddan. Vi ska ha is i magen och verkligen få rätt spelare. Så mycket kan jag säga att vi är väldigt förhoppningsfulla."
Känns som alla klubbar väntar på det där lilla extra samtidigt som spelarna väntar på fetare löner som inte ens finns!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som alla klubbar väntar på det där lilla extra samtidigt som spelarna väntar på fetare löner som inte ens finns!