Skarin: Är det mitten av Sverige som fått er att bli helt galna och tro att Dresler går till er? Luktar inte denna värvning som en klassisk Södertäljevärvning som någon annan skrev tidigare under kvällen?
Framförallt med tanke på att man nyligen värvade en annan dansk? My money is on SSK här.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Framförallt med tanke på att man nyligen värvade en annan dansk? My money is on SSK här.