F.ö så har jag mailat Robban för 2 dagar sen mina frågor eftersom jag inte var på mötet. Han har inte svarat än. Förmodligen pga för hårt ställda frågor. Eller så har han inte tid just nu. J Jag tror på det förstnämnda.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han har inte svarat än.
Förmodligen pga för hårt ställda frågor.
Eller så har han inte tid just nu. J
Jag tror på det förstnämnda.