Med tanke på engagemanget härinne nu under sommaren då alla sitter o käkar praliner o pillarnavelludd så avbryter jag mig själv o konstaterar att jag inte är ensam efter att ha läst Jimmys blogg. Fast han uttrycker sig finare o mer sofistikerat vilket jag varken har lust med eller orkar. Jag kör min stil även om jag skulle kunna vara mer uttömmande i mina kommentarer. Jag tömmer mig på andra sätt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fast han uttrycker sig finare o mer sofistikerat vilket jag varken har lust med eller orkar. Jag kör min stil även om jag skulle kunna vara mer uttömmande i mina kommentarer.
Jag tömmer mig på andra sätt.