hmmm... en förlust förra året på 1,3 mkr och ett eget kapital på 484 tusen, omdet varit ett aktiebolag så skulle det nog snart vara dags för en kontrollbalansräkning...
liten tröst i bedrövelsen är att man faktiskt har ett positivt eget kapital, till skillnad från flera andra klubbar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
liten tröst i bedrövelsen är att man faktiskt har ett positivt eget kapital, till skillnad från flera andra klubbar.