Frella & mike66: Målsumpare och målsumpare. Har gjort fem mål de sista två träningarna när vi spelat tvåmål. Nu blev det visserligen inga igår mot Njurunda. Borde dock haft åtminstone ett par assist, men det spelar ingen roll hur snygga passningar man lägger när avslutarna inte sköter sig. Arbete framför eget mål fungerade däremot mycket bra. mike66:s femma spelar enligt den i hockey så ovanliga taktiken 1-3-?. Frågetecknet står för mike66 eftersom ingen vet var han varit, är eller är på väg. Med andra ord en mycket fri roll.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Arbete framför eget mål fungerade däremot mycket bra.
mike66:s femma spelar enligt den i hockey så ovanliga taktiken 1-3-?. Frågetecknet står för mike66 eftersom ingen vet var han varit, är eller är på väg. Med andra ord en mycket fri roll.