1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 116807

Sv: Supportermatchen
Moverare: Hoppas att du inte tog illa upp för jag menade inte allvar, tog du det så så ber jag om ursäkt och det är ärligt. Tyckte att det var kul med era upptåg på supportermatchen. Kan även säga så här att om jag någon gång skulle snöra på mej skridskor så skulle mitt humör förvisa mej till utvisningsbåset för jämnan. Lovar att försöka ta mej ut och titta på er för det verkar som om ni har en massa kul på planen och det är ju att delta som räknas inte att vinna. Än en gång förlåt om jag trampade i klaveret för det var INTE min mening.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer