kvasthilda: Nej då, jag tog inte illa upp och du har absolut inget att be om ursäkt för. Men det finns trots allt en och annan som tror att jag är en fullblodspsykopat. Jag ville bara passa på att förklara ett och annat, för dem och för alla andra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det finns trots allt en och annan som tror att jag är en fullblodspsykopat.
Jag ville bara passa på att förklara ett och annat, för dem och för alla andra.