Hahl Bundy: Ja jävlar redan less på hockey när expreterna börjar tippa. Måste säga att Frölunda hör inte hemma i Elitserien dom ligger hästlängder framför andra klubbar, F.Ö så blir det lättare att värva ex. bäckman när man redan har flera NHL-spelare, vem vill inte till ett lag med toppnamn?
TT: Linkan är grymm, fattar inte han håller allt så jävla hämligt, "vi har ingen panik dyker det upp rätt spelare för rätt peng...." Och nu BOOM så ska det presenteras ikväll :P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TT: Linkan är grymm, fattar inte han håller allt så jävla hämligt, "vi har ingen panik dyker det upp rätt spelare för rätt peng...." Och nu BOOM så ska det presenteras ikväll :P