Hahl Bundy: känns som ottawa måste lägga ett ganska klockrent bud på Mattias....
"Gud vad underbart det är att bo i hus, kommer aldrig mer vilja bo i lägenhet. Och jag vill aldrig flytta ifrån det här huset heller! Det är perfekt för oss och än så länge trivs vi superbra."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Gud vad underbart det är att bo i hus, kommer aldrig mer vilja bo i lägenhet. Och jag vill aldrig flytta ifrån det här huset heller! Det är perfekt för oss och än så länge trivs vi superbra."
Från hans tjej's blogg.