Uno Gordon: Ang. Anger så kan du ju läsa om DIF.s agerande i följande länk. Tredje sidan med inlägg. DIF har tydligen fått för sig att det räcke med äran att få spela där för att spelare ska skriva på.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ang. Anger så kan du ju läsa om DIF.s agerande i följande länk. Tredje sidan med inlägg.
DIF har tydligen fått för sig att det räcke med äran att få spela där för att spelare ska skriva på.