Har suttit och läst iegnom den här tråden nu och man blir faktiskt lite lätt nostalgisk kan jag lova. Härlig läsning och jag rekomenderar er verkligen att läsa igenom tråden från dess början till slut.
Hur ser det ut med den kommande returmatchen? eller vi kanske ska kalla den för "traditionen" som också kommande generationers suppklubbar ska bevara och föra vidare?
Suppmatchen är här för att stanna. Se också länktipset...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur ser det ut med den kommande returmatchen? eller vi kanske ska kalla den för "traditionen" som också kommande generationers suppklubbar ska bevara och föra vidare?
Suppmatchen är här för att stanna. Se också länktipset...