JimmyH: Nej inte direkt eftersom jag har backup på allt. Därav "räddade" med "snuffar". Däremot så var deras nätexistens i ett lite osäkert läge för ett tag.
Någon kommenterade över att det var tomt på några sidor som den om Henrik Z. Det kommer det vara tills dess att vi skrivit något där. Eventuellt då att vi gömmer dessa sidor tills dess att de är klara, dte är kanske snyggare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Någon kommenterade över att det var tomt på några sidor som den om Henrik Z. Det kommer det vara tills dess att vi skrivit något där. Eventuellt då att vi gömmer dessa sidor tills dess att de är klara, dte är kanske snyggare.