TT: Ja det känns bra med classic-sida som komplement till de andra.
Jag skulle behöva hjälp till sidan med Timrålåtar. Jag skulle vilja ha en låtlista från Mabötes-skivan. Kolla länktipset, är det någon som vet något om denna låt eller har den som mp3? Jarl Freijs Allsångskör Och Orkester och Heja Timrå – RödVitBlå hade jag aldrig hört tidigare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag skulle behöva hjälp till sidan med Timrålåtar. Jag skulle vilja ha en låtlista från Mabötes-skivan. Kolla länktipset, är det någon som vet något om denna låt eller har den som mp3? Jarl Freijs Allsångskör Och Orkester och Heja Timrå – RödVitBlå hade jag aldrig hört tidigare.