kvasthilda: Movve kan behöva lite reservdelar han. Börjar att fatta varför grabbarna i laget kallar han för 99 nu;) Trodde först att det var Gretzky de syftade på men insåg snabbt att det var nått annat????!
Titan: Naturliga målskyttar är det enda vi har, däremot skulle det kanske behövas några naturliga försvarsspelare;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Movve kan behöva lite reservdelar han. Börjar att fatta varför grabbarna i laget kallar han för 99 nu;) Trodde först att det var Gretzky de syftade på men insåg snabbt att det var nått annat????!
Titan:
Naturliga målskyttar är det enda vi har, däremot skulle det kanske behövas några naturliga försvarsspelare;)