mike66: Jo men jag hade inte så många frimärken hemma så det blev bara fyra stycken.....Japps det hade till och med jag med mitt iq insett....tror jag....
Håller dessutom på att gå en hjärntvättar kurs så att vi kan omvända honom...ska väl inte vara så svårt.
Anmälde mej nyss till en massörytbildning så att jag kan pyssla om er i pauserna på matchen...som bonus för att jag fått äran att öreviga er alla !!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller dessutom på att gå en hjärntvättar kurs så att vi kan omvända honom...ska väl inte vara så svårt.
Anmälde mej nyss till en massörytbildning så att jag kan pyssla om er i pauserna på matchen...som bonus för att jag fått äran att öreviga er alla !!!