mattias - 74: För egen del så har jag bara sett en match live på försäsongen och den var i Arboga mot Dynamo Riga. Då spelade inte Granath p.g.a ryggskott, typiskt nog ;-)
Vad det har låtit som så har han överraskat i positiv riktning hittills. Man har ju gått runt på tre backpar genomgående och då har han ju fått spela. Man har valt bort att toppa laget allt för att få igång hela laget. Träning i BP och PP har väl inte prioriterats så mycket såhär långt. Så att det skulle vara nån misslyckad värvning såhär långt det ser iaf inte jag!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad det har låtit som så har han överraskat i positiv riktning hittills. Man har ju gått runt på tre backpar genomgående och då har han ju fått spela. Man har valt bort att toppa laget allt för att få igång hela laget. Träning i BP och PP har väl inte prioriterats så mycket såhär långt. Så att det skulle vara nån misslyckad värvning såhär långt det ser iaf inte jag!