Andersson: Tar inte han för givet att även MPS är borta för landslagsspel iom att Lander är det, tror du?
Dagbladet tror iaf jag lite mer på just här och Challe som ju citeras i länken:
"– Vi kör med fyra femmor i truppen. Sedan får vi hur mycket de får spela, säger han. Magnus Pääjärvi-Svensson saknades på gårdagens träning på grund av ett kortare träningsläger, men finns med i Timrås uppställning i kväll.
• Vart ska spela? – Han går in i laget… Högst troligt hoppar Pääjärvi-Svensson in i första femman vid Hynning och Corsos sida."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dagbladet tror iaf jag lite mer på just här och Challe som ju citeras i länken:
"– Vi kör med fyra femmor i truppen. Sedan får vi hur mycket de får spela, säger han.
Magnus Pääjärvi-Svensson saknades på gårdagens träning på grund av ett kortare träningsläger, men finns med i Timrås uppställning i kväll.
• Vart ska spela?
– Han går in i laget…
Högst troligt hoppar Pääjärvi-Svensson in i första femman vid Hynning och Corsos sida."