Skarin: Bra initiativ av Swordster! Men å andra sidan är väl det här den enda matchen på säsongen som Kissekatterna får ihop någon ansenlig klack. Men hoppas kan man ju alltid. Det ser djäkligt trångt ut på bortastå. Ungefär som pressläktarn i Luleå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bra initiativ av Swordster!
Men å andra sidan är väl det här den enda matchen på säsongen som Kissekatterna får ihop någon ansenlig klack.
Men hoppas kan man ju alltid. Det ser djäkligt trångt ut på bortastå. Ungefär som pressläktarn i Luleå!