Var väldans svårt att göra sig hörd på denna chattsida. En massa andra lags fans ställer en jäkla massa dumma frågor bara;) Men det var väl en del saker som gick att läsa iaf.
Ställde en fråga till Lill-Kenta om han brukar läsa vår gb här på HS men muveln som skötte chatten tyckte nog inte att den frågan var så intressant för oss Timråfans, så den kom aldrig med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ställde en fråga till Lill-Kenta om han brukar läsa vår gb här på HS men muveln som skötte chatten tyckte nog inte att den frågan var så intressant för oss Timråfans, så den kom aldrig med.