Quaker: Det var någon som frågade om Lill-kenta brukade besöka Timrå IK:s hemsida, inte Hockeysnack. Det är två helt vitt skilda saker.
På denna fråga så svarade Lill-Kenta att det händer. Och man ska kanske inte utesluta att han även gör ett och annat besök här på HS också iom att länken ligger på timraik.nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var någon som frågade om Lill-kenta brukade besöka Timrå IK:s hemsida, inte Hockeysnack. Det är två helt vitt skilda saker.
På denna fråga så svarade Lill-Kenta att det händer. Och man ska kanske inte utesluta att han även gör ett och annat besök här på HS också iom att länken ligger på timraik.nu.