rådbjer: Håller med dig. Men det är väl för att det även var öppet för alla läsare av AB som fick fråga ställa frågor. Alla är ju inte här på HS och nystar i saker.
Mycket av det här visste vi ju redan om. Skulle vara roligare att fixa en chattimme här på HS med Lill-Kenta eller Eldebrink. Kanske något att fundera över i framtiden.
Få lite besök här på HS av lite kända ansikten vore kanske en bra idé för några att spinna vidare på?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med dig. Men det är väl för att det även var öppet för alla läsare av AB som fick fråga ställa frågor. Alla är ju inte här på HS och nystar i saker.
Mycket av det här visste vi ju redan om. Skulle vara roligare att fixa en chattimme här på HS med Lill-Kenta eller Eldebrink. Kanske något att fundera över i framtiden.
Få lite besök här på HS av lite kända ansikten vore kanske en bra idé för några att spinna vidare på?