Viklund: En frisk, hel, och försesångstränad Timo är fortfarnade en av ES absolut bästa spelare. Att han visar hjärta och säger att han vill visa Timrås publik vad han egentligen går för, och känner det som ett mål. Det är verkligen stort. I år är det första gången sen han kom till Timrå som han kunnat genomföra riktig försesångs träning. Sen blir han åter skadad under olykliga omständigheter. Jag förstår hans känslor när han kastade handskarna i båset, Och vet att när han komer igen efter rehab så kommer han att vara ett av ES största utropstecken i år sanna mina ord.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att han visar hjärta och säger att han vill visa Timrås publik vad han egentligen går för, och känner det som ett mål. Det är verkligen stort.
I år är det första gången sen han kom till Timrå som han kunnat genomföra riktig försesångs träning.
Sen blir han åter skadad under olykliga omständigheter.
Jag förstår hans känslor när han kastade handskarna i båset, Och vet att när han komer igen efter rehab så kommer han att vara ett av ES största utropstecken i år sanna mina ord.