1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1173776

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Kan Timo få ordning på skadeproblemen så vill jag definitivt ha honom kvar men detta med skador kan man aldrig så noga vet när de dyker upp.
Härligt att han vill stanna vilket som helst. Vi behöver trotjänare som brinner för klubben!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Efter din matchrapport mot Modo så skrev du om Meunier:
"Jag var egentligen inte så imponerad av Laurent Meunier heller även om han gjorde tre poäng. Jag tycker att han blandar och ger lite. Han ser lite kantig ut i sitt spel. Jag tror att han kan få svårt i tuffare matcher."

Själv tycker jag att han verkar jobba hårt både offensivt o defensivt. Bra centerposition, jag blev positivt överraskad o jag tror att han kommer att lyckas rätt bra. Inte kommer han att göra bort sig i allafall. Hoppas jag :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer