F-n vad gla jag blir att inte ni är annsvariga, Handlar för h-vete inte om att bara slänga in spelare för att fylla ut laget,, en Junior kan bli förstörd av att få mycket speltid i elitserien,,,Dom ska inte köras tills dom blir trött och känner sig dåliga, och tappa självförtroendet, Några byten per match så dom har pigga ben och huvud är lagomt,,,,Och så matchar Peo,,så gjorde han med "Z" så gjorde han med "crippe" och så kommer han att fortsätta göra även om vi bara har en back, så kommer de ruttinerade få annsvaret,,,,och det är rätt,,,Hellre låna än förstöra spelare
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
F-n vad gla jag blir att inte ni är annsvariga, Handlar för h-vete inte om att bara slänga in spelare för att fylla ut laget,, en Junior kan bli förstörd av att få mycket speltid i elitserien,,,Dom ska inte köras tills dom blir trött och känner sig dåliga, och tappa självförtroendet, Några byten per match så dom har pigga ben och huvud är lagomt,,,,Och så matchar Peo,,så gjorde han med "Z" så gjorde han med "crippe" och så kommer han att fortsätta göra även om vi bara har en back, så kommer de ruttinerade få annsvaret,,,,och det är rätt,,,Hellre låna än förstöra spelare