Vad är det för joller?!! Igor ska vara här i 2 veckor för att fylla ut truppen eftersom det är flera backar borta av olika anledningar. Ingår knappast i nån slutspelssatsning!! Jag tror jag får krupp, vissa tänker inte längre än näsan räcker. När Jindrich, Wallin och Karlsson är tillbaka är allt frid och fröjd igen mina vänner!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Igor ska vara här i 2 veckor för att fylla ut truppen eftersom det är flera backar borta av olika anledningar. Ingår knappast i nån slutspelssatsning!! Jag tror jag får krupp, vissa tänker inte längre än näsan räcker. När Jindrich, Wallin och Karlsson är tillbaka är allt frid och fröjd igen mina vänner!
Misströsta ej, ty Peo skolen frälsa oss!