Swordster har helt rätt i det han säger. Dessutom är Matushkin en väldigt bra back. Visst, han är sämre nu än vad han var för ett par år sedan, men hans rutin kan vara guld värt just nu. Igor Matushkin kommer att förstärka Timrå.
För er som inte förstått det än, så är det Kent Norberg som är sportchef, och inte Peo Larsson.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom är Matushkin en väldigt bra back. Visst, han är sämre nu än vad han var för ett par år sedan, men hans rutin kan vara guld värt just nu.
Igor Matushkin kommer att förstärka Timrå.
För er som inte förstått det än, så är det Kent Norberg som är sportchef, och inte Peo Larsson.
ÄLSKA TIK!!!