du kan juh inte vara seriös när du undrar om Jörgen Eriksson har hittat någon klubb... Han är den mest talanlösa spelaren jag sett... att han inte fick nytt kontrakt var bästa som kunde hända klubben... seröst, han spelade juh i prinsip med bortalaget i varje match...
o för dom som gnäller på Källarsson, jag tycker han spelar upp sej för varje match som går... visst att han inte kommit tillbax i samma form som före olyckan, men han är på godväg... tycker att han började mycket bra mot Brynäs...tyvärr så fick han lite löjligt matchstraff, men men...Dom slogs juh t.o.m med hanskarna på, men det är juh smällar man får ta sej =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
du kan juh inte vara seriös när du undrar om Jörgen Eriksson har hittat någon klubb... Han är den mest talanlösa spelaren jag sett... att han inte fick nytt kontrakt var bästa som kunde hända klubben... seröst, han spelade juh i prinsip med bortalaget i varje match...
o för dom som gnäller på Källarsson, jag tycker han spelar upp sej för varje match som går... visst att han inte kommit tillbax i samma form som före olyckan, men han är på godväg... tycker att han började mycket bra mot Brynäs...tyvärr så fick han lite löjligt matchstraff, men men...Dom slogs juh t.o.m med hanskarna på, men det är juh smällar man får ta sej =)