Bragd-Birger: En annan bor ju härnere,och ska gå på lokalpub iförd replika,blir nog ganska ensam om detta men man har ju gjort det förut.sista 3säsongerna har ju timrå varit bättre än frölunda,men iår blir det nog annat ljud i trumpeten,bara att hoppas att man är jävligt revanshsugna efter 2 tappade pinnar i torsdags. är dock helt inställd på torsk.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
iförd replika,blir nog ganska ensam om detta men man har ju gjort
det förut.sista 3säsongerna har ju timrå varit bättre än frölunda,men iår
blir det nog annat ljud i trumpeten,bara att hoppas att man är jävligt
revanshsugna efter 2 tappade pinnar i torsdags.
är dock helt inställd på torsk.