fighter: Är rädd för att man inte kommer att kunna urskilja trycket på mina kallingar efter matchen. Hm. Det där kändes som mer info än någon ville ha.
Skitsamma, häng dom högt! Lehtonen borta, förresten. Tja...det har ju varit lite fuktigare väder på sistone. Imponerande, icke desto mindre. Snubben har en frånvaro i stil med en ensamstående trillingmorsa som precis börjat skola in på dagis.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skitsamma, häng dom högt!
Lehtonen borta, förresten. Tja...det har ju varit lite fuktigare väder på sistone. Imponerande, icke desto mindre. Snubben har en frånvaro i stil med en ensamstående trillingmorsa som precis börjat skola in på dagis.