dr-nix: Lite skit ska han i alla fall ha. Men minst för självmålet och mest för att han gick bort sig ordentligt innan kontringen. Fanns ingen anledning för honom att störta upp så långt längs sargen i det läget.
Annars en rolig och bra period. Länge sen man såg TIK spela med så här mycket fart på bortaplan. Viktigt att få nästa mål nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Annars en rolig och bra period. Länge sen man såg TIK spela med så här mycket fart på bortaplan. Viktigt att få nästa mål nu.