Trist med förlust givetvis, men glädjande hur man gjorde det. Ineffektivt och lite stressat i avsluten. Samt att fel spelare fick lägena lite för många gånger. Meunier mitt stora utropstecken. Gillar honom som faen redan.
Jaja. Inget att deppa över. Detta var ett riktigt starkt Frölunda. Förhoppningsvis är FBK lite svajigare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Meunier mitt stora utropstecken. Gillar honom som faen redan.
Jaja. Inget att deppa över. Detta var ett riktigt starkt Frölunda. Förhoppningsvis är FBK lite svajigare.