1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1179564

Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Fick dom besked jag ville ha i kvällens match. Det var detta man hade förhoppning om innan match. Vi spelar riktigt bra långa stunder. Tycker vi visar klass framförallt i 3:e perioden. Starkt att komma tillbaka efter frölundas andra period. Samtidigt så blir aldrig försvarsspelet "stirrigt". Det känns stabilt. I torsdags mot Brynäs så måste det enbart ha varit premiärnerver.

Fransmannen "måns" var riktigt bra, han imponerade verkligen. Det känns som vi borde ha en bra chans i Karlstad på måndag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...