FM: Skönt att Charles ställer över Moe till förmån för Granath, helt omotiverat dessutom då Karlsson helt klart är den svagare i det backparet. Han slog verkligen ner som en bomb höhö
En annan sak: Visst, det finns en del missanpassade som fastnar på bild i Timrå-klacken men är det ett återkommande cp-konvent som pågår i Göteborg, eller?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En annan sak: Visst, det finns en del missanpassade som fastnar på bild i Timrå-klacken men är det ett återkommande cp-konvent som pågår i Göteborg, eller?