Det få gärna bli lite poäng nästa omgång annars börjar vi tappa för mycket. Det blir snorhårt i serien i år och vi behöver inte någon förluststreak såhär i börjam.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det få gärna bli lite poäng nästa omgång annars börjar vi tappa för mycket. Det blir snorhårt i serien i år och vi behöver inte någon förluststreak såhär i börjam.