Skvaller lyssnar jag absolut inte på och dte är inget som jag anser skall ventileras här heller.
De matcher jag haft nöjet att se laget in live så anser jag att Sebbe har utvecklats på ett positivt sätt. Hoppas han håller en jämnare nivå i år, vilket kanske var lite si å så förra året.
Onödiga utvisningar? Är det 2 stycken på lika mång amatcher, två minutare dessutom?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skvaller lyssnar jag absolut inte på och dte är inget som jag anser skall ventileras här heller.
De matcher jag haft nöjet att se laget in live så anser jag att Sebbe har utvecklats på ett positivt sätt. Hoppas han håller en jämnare nivå i år, vilket kanske var lite si å så förra året.
Onödiga utvisningar? Är det 2 stycken på lika mång amatcher, två minutare dessutom?