1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1179825

Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26

"Erixon har varit riktigt dålig både på försäsongen samt de inledande matcherna i ES.
Han håller helt enkelt inte måttet. Han drar på sig en massa onödiga utvisningar eftersom han inte hänger med."

SpritTaco:  Har du verkligen sett några matcher i år?.

Den spelare som utvecklats absolut mest sedan Juletid är just Sebbe..... Tycker han har varit väldigt bra (Topp 3) av backarna de inledande matcherna.


Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
RTS: Tycker lite som du att just "Sebbe" har haft en positiv utveckling. Däremot så tycker jag inte att just "Sebbe" o Moe passar att spela i lag som första backpar. Båda har i grunden en offensiv inriktning. Inte vet jag, men "Challe" kanske har en tanke bakom att just placera dessa bredvid varann. De gånger jag sett dom spela i samma backpar så har det gått käpprätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer