Blizzard: Du har en poäng. Kan ju vara så att han vill förtränga förra årets serie.. :) Började inte alls bra då ju.. vi låg väl sist eller näst sist i första uppehållet... Uuuh, vill inte uppleva det igen. Vinner inte Timrå ikväll ska jag dra något gammalt över mig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har en poäng. Kan ju vara så att han vill förtränga förra årets serie.. :) Började inte alls bra då ju.. vi låg väl sist eller näst sist i första uppehållet...
Uuuh, vill inte uppleva det igen. Vinner inte Timrå ikväll ska jag dra något gammalt över mig.