haggen: Årets flopp måste bli Anger, ser ju helt slut ut! M-Karlsson ser inte mkt, bättre ut heller, virrig o tafatt! Tycker dessutom att artistspelarna kommer alldeles för sent, målet borde vara att i första hand gå till slutspel (Viktiga 12-13-matcher dom missar)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Årets flopp måste bli Anger, ser ju helt slut ut! M-Karlsson ser inte mkt, bättre ut heller, virrig o tafatt!
Tycker dessutom att artistspelarna kommer alldeles för sent, målet borde vara att i första hand gå till slutspel (Viktiga 12-13-matcher dom missar)