Anger o Karlsson kan de låna ut till Sundsvall, så jävla kass de är. In med Stefan Andersson och Niklas Bröms, skulle göra ett bra mycket bättre jobb än dessa två. Fy faan vilka patetiska värvningar, såg redan i SCA-cupen vart det pekade åt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
In med Stefan Andersson och Niklas Bröms, skulle göra ett bra mycket bättre jobb än dessa två. Fy faan vilka patetiska värvningar, såg redan i SCA-cupen vart det pekade åt.