Knylan: Skönt med lite ironi så härpå kvällskvisten... ;-) Fortsätt så, då blir det fart på bloggen här! Ibland tror jag dock att de mer har kramkalas och vänliga veckan och ge bort puckar är det viktigaste som finns... :-D ha det bäst t nästa match
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skönt med lite ironi så härpå kvällskvisten... ;-) Fortsätt så, då blir det fart på bloggen här!
Ibland tror jag dock att de mer har kramkalas och vänliga veckan och ge bort puckar är det viktigaste som finns... :-D
ha det bäst t nästa match