mike66: Hård sida! En liten grej är väl bilden på startsidan, vet ej om den ger en riktigt seriös framtoning...=)
Har förresten ordnat upp med far så att jag ska få tillgång till en digitalkamera av högsta klass nu på tisdag så att det ska bli möjligt för er utomstående att få se hur vi jobbar och sedan bilder på själva arrangemanget. Bara jag lyckas få till bilderna i någorlunda bra kvalitet, kommer ihåg att Mike tjurade lite på grund av att bilderna från förra säsongen var mörka... =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har förresten ordnat upp med far så att jag ska få tillgång till en digitalkamera av högsta klass nu på tisdag så att det ska bli möjligt för er utomstående att få se hur vi jobbar och sedan bilder på själva arrangemanget. Bara jag lyckas få till bilderna i någorlunda bra kvalitet, kommer ihåg att Mike tjurade lite på grund av att bilderna från förra säsongen var mörka... =)