bj: Tyvärr är det stor risk att J-20 laget ramlar ur i år..Var ju på jäsken redan förra säsongen! Otroligt viktigt att ha en bra junorverksamhet, som även den har stora brister....Tyvärr!
Sist man var nära att åka ur pekade man ut att TIKs J20 lag inte kunde åka ur serien eftersom A-laget spelade i Elitserien. Hade man förlorat kvalmatchen så hade man utökat serien med ett lag extra har jag för mig man sade.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tyvärr är det stor risk att J-20 laget ramlar ur i år..Var ju på jäsken redan förra säsongen! Otroligt viktigt att ha en bra junorverksamhet, som även den
har stora brister....Tyvärr!