Modo klacken hade en flagga som gjorde mig lite fundersam. Tror att det stod "Underbara Örnsköldsvik" med en bild av en tjej kanske inte så konstigt MEN varför hade hon en penis? Skulle hon föreställa en hermafrodit? Eller är det bara så modoiterna vill ha sina kvinnor?
Tänkte även passa på att gratulera modo till ett nytt elitserierekord 38 icingbuckar i en och samma match.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tänkte även passa på att gratulera modo till ett nytt elitserierekord 38 icingbuckar i en och samma match.