Mins att jag skrev massor av Pizzor under den perioden HIHI. Märklig tabell, om man som nu vet vilka lag som spelade slutspel, kvarte osv.... Final lagen låg bra till?
Vet att Timrå ändrade en hel del på sitt spel kring den här peioden, till det bättre.
Jasså du tog I uppe på Västra Stå, var det jag hörde hit ner då? Nja jag vet att du kan bli gramsen ibland, men det är ju du inte ensam om precis.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intresant!
Mins att jag skrev massor av Pizzor under den perioden HIHI. Märklig tabell, om man som nu vet vilka lag som spelade slutspel, kvarte osv....
Final lagen låg bra till?
Vet att Timrå ändrade en hel del på sitt spel kring den här peioden, till det bättre.
Jasså du tog I uppe på Västra Stå, var det jag hörde hit ner då? Nja jag vet att du kan bli gramsen ibland, men det är ju du inte ensam om precis.