The great one: Charles Berglund måste gå. Han gör inte rätt någonstans nu. Det är ingen jävla tv-sändning det här där man kan babbla vilken skit som helst.
Hynning, M Karlsson och Anger är Timrås sämsta spelare hittills. Som du säger så är det dem som förtjänar kritik.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hynning, M Karlsson och Anger är Timrås sämsta spelare hittills. Som du säger så är det dem som förtjänar kritik.